Organizacja pracy w związku z COVID-19
UWAGA!!
W trosce o zdrowie naszych Klientów oraz Pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych nieustannie dostosowujemy organizację pracy naszej Spółki. Nie zamykamy się na naszych Klientów ale w celu zapewnienia Państwu jak największego komfortu i bezpieczeństwa w tych trudnych dla nas wszystkich czasach wprowadzamy pewne obostrzenia.
W związku z tym, prosimy o ograniczenie osobistych wizyt w siedzibie Spółki i zachęcamy do kontaktu mailowego, telefonicznego lub za pośrednictwem Internetowego Biura Obsługi.
W przypadku spraw pilnych, wymagających bezpośredniego kontaktu przypominamy o obowiązku:
- zakrywania ust i nosa;
- dezynfekcji rąk po wejściu do budynku Spółki;
- zachowania odległości co najmniej 2 m od innych osób przed i w budynku Spółki.
Dla usprawnienia obsługi klientów wprowadzona została możliwość składania pism i wniosków poprzez skrzynkę podawczą zlokalizowaną w przedsionku siedziby głównej w Jeleniej Górze przy Pl. Piastowskim 21 (korytarz Biura Obsługi Klienta). Skrzynka podawcza dostępna jest dla Klientów w godzinach od 7:00 do 15:00, a opróżniana każdego dnia po godzinie 15:00 - następnie każde złożone pismo będzie opieczętowywane z bieżącą datą wpływu do Spółki.
Informacje o pracy poszczególnych Punktów Obsługi Klientów:
Sekretariat - przyjmuje odbiorców stacjonarnie w godzinach od 7:00 do 15:00 w pełnym reżimie sanitarnym. Możliwy jest również kontakt telefoniczny: 75 73 03 501 lub za pośrednictwem adresu e-mail: sekretariat@wodnik.net.pl lub poprzez skrzynkę podawczą zlokalizowaną w przedsionku siedziby głównej w Jeleniej Górze przy Pl. Piastowskim 21.
Kasa Spółki przyjmuje opłaty od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30.
Prosimy o zachowanie środków ostrożności:
- odstęp 2 metry;
- zakrycie nosa i ust;
- dezynfekcję rąk.
Możliwe jest również dokonywanie płatności na poczcie lub za pośrednictwem banku na konto wskazane na fakturach lub na poniższy nr konta:
20 1090 2633 0000 0006 5601 1172
Dział Windykacji - przyjmuje odbiorców stacjonarnie w godzinach od 7:00 do 15:00 w pełnym reżimie sanitarnym.
Dział Rozrachunków - przyjmuje odbiorców stacjonarnie w godzinach od 7:00 do 15:00 w pełnym reżimie sanitarnym.
Biuro Obsługi Klienta (Plac Piastowski 21) - jest czynne od poniedziałku do piątku i przyjmuje interesantów w godzinach 7:00 - 15:00. Kontakt elektroniczny: bok@wodnik.net.pl, numery telefonów BOK: 75 73 03 500, 75 73 03 526.
Zarząd Spółki (skargi i wnioski) - przyjmowanie odbiorców przez Zarząd Spółki (poniedziałki godz.13:00) zostaje wstrzymane do odwołania.
Wydział Utrzymania i Eksploatacji Sieci Wodociągowej – kontakt elektroniczny w sprawach dotyczących sieci wodociągowej: tur@wodnik.net.pl oraz wodomierzy: katarzyna.kubicka@wodnik.net.pl.
Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne: 994.
Rozszerzona lista telefonów dostępna jest na naszej stronie internetowej w zakładce Kontakt.
Dodatkowo w Strefie Klienta mogą Państwo zapoznać się z informacjami o usługach wykonywanych przez Przedsiębiorstwo a także szeregiem instrukcji opisujących m.in. jak wygląda procedura Przyłączenia do sieci czy Zdalnego przepisania umowy.
Za utrudnienia przepraszamy.
Udostępnij: